Millî Eğitim Bakanlığınca velilerin okul müdürü ve öğretmen görüşmelerini dijital ortama taşıyan “Okul Randevu Sistemi”
hayata geçirildi.
Randevu alınması için izlenecek yol ise şu şeklide;
1 -Veliler öğrencilerinin eğitim aldığı okulun internet sitesi üzerinden e-devlet kullanıcı bilgileriyle sisteme giriş yapacak,
2- Sistemde öğretmenlerin müsaitlik tablosuna ulaşan veliler tablodaki boş bir zaman dilimi için randevu talebinde bulunacak,
3- Randevu alınacak haftadan önceki Cuma günü öğle saatine kadar sistem açık tutulacak, Aynı gün öğleden sonra ise okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecek,
4- Veli, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra randevu talip edebildiği gibi aktif ve eski randevularını görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecek.
Okul Randevu Sistemi Kılavuzu için tıklayınız.